چطور به صورت طبیعی، گونه‌هایی زیبا و درخشان داشته باشیم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 3 مهر 1396
بازدید : 34
نویسنده : saeed.bp

حس داشتن گونه‌هایی زیبا، درست به لطافت و زیبایی یک گل رز صورتی مانند یک آرزو و رویا برای بسیاری از خانم‌ها و دخترخانم‌ها است. گونه‌هایی با این تعبیر، نمونه بارز و تجلی زیبایی است. آرایش کردن یکی از روش‌های ساده زیبا کردن گونه‌ها است اما طبیعی است که این کار دوام چندانی ندارد و فورا از بین می‌رود. خوشبختانه روش‌های طبیعی هم وجود دارد که اثربخشی بیشتری داشته باشند و برای طولانی مدت باقی بمانند. گونه‌های زیبا باعث جذابیت بیشتر شما در مناسبت‌ها و مهمانی‌ها می‌شود. اما چه چیزی باعث می‌شود بدون استفاده از لوازم آرایشی گونه‌هایی زیبا داشته باشیم؟ بیشترخانم‌ها ترجیح می‌دهند برای آراستن گونه‌های‌شان از رنگ‌های صورتی و یا از رنگ‌مایه‌های  قرمز استفاده ‌کنند و خبر خوب اینکه با استفاده از چند ترکیب طبیعی و ساده هم این کار امکان‌پذیر می‌شود.

در ادامه با چند روش ساده و طبیعی برای داشتن گونه‌هایی زیبا آشنا می‌شویم:

۱-     برای داشتن گونه‌هایی صورتی تا می‌توانید انواع میوه‌ها و سبزیجات را بخورید.

۲-     هندوانه، گوجه فرنگی، چغندر و هلو بخورید. چغندر در بین همه این میوه‌ها گل سر سبد است. این خوراکی اعجاب‌انگیز نه تنها باعث خوش‌رنگی گونه‌ها‌ی‌تان می‌شود بلکه باعث لطافت آن هم خواهد شد.

۳-     به دفعات صورت‌تان را با آب ولرم بشویید تا به شکل طبیعی پوست آن را لایه‌برداری کنید. این کار موجب باز شدن منافذ و روزنه‌های بسته شده پوست صورت‌تان می‌شود و باعث می‌شود رطوبت لازم به پوست نفوذ کند. این کار بهترین روش برای آب‌رسانی به پوست و جوان‌سازی سلول‌های پوستی است.

۴-     بهتر است از یک رژیم غذایی سالم و مناسب پیروی کنید تا همیشه احساس سلامت و تندرستی کنید. اگر شما جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که گونه‌های خوش‌رنگ و زیبایی دارند خوشحال باشید چون این موضوع نشان دهنده سلامتی بدن شما است.

۵-     سبزی‌های برگ سبز تیره بخورید. این دسته از سبزیجات مانند یک پادزهر عمل می‌کنند و موجب پاکسازی سموم مختلف از بدن‌تان می‌شود و در نتیجه ظاهر صورت و گونه‌های شما را بسیار جذاب‌تر می‌کنند.

۶-     همیشه سالاد بخورید و از خوردن غذاهای چرب و ناسالم که باعث اختلال در عملکرد متابولیسم (سوخت و ساز بدن) و عدم تعادل بسیاری از هورمون‌های بدن می‌شود، دوری کنید.

آشنایی با چند درمان بی‌عیب و نقص خانگی:

جالب است بدانید همیشه در آشپزخانه منزل‌تان راه‌حل‌های ساده و آسانی جهت زیباسازی پوست و مو وجود دارد. برای مثال:

۱-     آب‌لیمو و زردچوبه برای از بین بردن آفتاب‌سوختگی‌ها و سایر ناخالصی‌های دیگر استفاده کنید.

۲-     کمی سرکه سیب را روی یک گلوله پنبه‌ای بمالید و بعد به همه صورت‌‌تان بزنید.

۳-     می‌توانید از موز خمیر شده استفاده کنید. ۲ عدد موز را خوب له کنید و کمی عسل اضافه کنید و خمیر به دست آمده را به همه صورت‌تان بزنید. این ماسک یک تقویت کننده عالی برای پوست‌تان خواهد بود.

۴-     پوست‌تان را همراه با عسل و شکر ماساژ دهید. این کار باعث تازگی، گلگون شدن و زیبایی پوست‌تان می‌شود.

آشنایی با چند ورزش ساده صورت:

۱-     انجام حرکتی ساده که به اسم حرکت ماهی معروف است. لب‌های خود را مانند یک ماهی جمع کنید و این تمرین را ۸ بار تکرار کنید. این کار علاوه بر خوش‌رنگی گونه‌ها موجب تقویت و کشیدگی طبیعی عضلات صورت خواهد شد. اگر شما هم به سلفی گرفتن اعتیاد دارید می‌توانید زیاد از این ژست مفید و سرگرم کننده استفاده کنید.

۲-     لب پایینی خود را به طرف بالا حرکت دهید. این کار باعث تحت فشار قرار دادن عضلات گردن‌تان می‌شود. این حرکت را ۵ بار در روز انجام دهید.

۳-     حرکت معروف به بوسه زرافه. این حرکت باعث کشیدگی عضلات فک و گونه و در کل صورت‌تان می‌شود.

در کل ‌خودتان می‌توانید از تکنیک‌های مختلف ماساژدرمانی برای جوان‌سازی پوست صورت استفاده کنید و نقاط مناسب و موثر برای ماساژ را پیدا کنید. سعی کنید بیشتر خطوط ناحیه فک نزدیک به گونه‌ها و ناحیه پیشانی را ماساژ دهید. این حرکات باعث زیباسازی و خوش‌رنگ شدن گونه‌ها خواهد شد.

چطور به صورت طبیعی، گونه‌هایی زیبا و درخشان داشته باشیم؟





:: موضوعات مرتبط: سلامت , ,
:: برچسب‌ها: سلامت ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلامت و سبک زندگی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سلامت و سبک زندگی و آدرس health-lifestyle.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com